هتل های استانبول
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل سیهانگیر استانبول

مناسب ترین هتل سه ستاره سیهانگیر در 500  متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق است که همه اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله تلویزیون، مینی بار و حمام، سیستم تهویه و وای فای رایگان هستند. در تور استانبول فاصله مرکز فرهنگی آتاترک تا این هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه با کیفیت بالای ترکی سرو می شود. این هتل دارای چشم انداز زیبای شهر می باشد. از مزیت های هتل موقعیت مکانی عالی هتل است که به دلیل نزدیکی به میدان تکسم و خیابان استقلال مسافرانبه راحتی می توانند به کلیه امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیهانگیر استانبول

رستوران، بار، فکس، کپی، اتاق جلسه، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، اجاره اتومبیل، آسانسور، روزنامه.

Cihangir2.jpgCihangir1.jpg

هتل لاساگرادا استانبول

بهترین هتل 5 ستاره لاساگرادا که توسط معمار مینیمالیست ایتالیایی طراحی شده در محله عثمان بی، در چند قدمی منطقه نیسانتاسی استانبول قرار دارد. این هتل 84 اتاق عالی  با امکانات عالی دارد که مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. هتل، تراسی دارد که چشم اندازی پانارومایی از شهر زیبای استانبول می دهد . در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. تور استانبول امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد. ایستگاه متروی عثمان بی که در نزدیکی هتل است امکان رفت و آمد آسان را برای رسیدن به میدان تکسیم فراهم می کند. فاصله میدان تکسیم تا این هتل 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر است.

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول 

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر سر بسته، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(ربا هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی،اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

__هتل_لاساگرادا.jpg_هتل_لاسارگرادا.jpg

_ترکی_هتل_لاسارگرادا.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: